• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400012212060
  • منبع : شرکت مخابرات ایران

نایب رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران:

درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته است

درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته است

نایب رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و افزود: همه امکانات صنعت مخابرات باید در مسیر ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این موضوع جدی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد در مراسم معرفی سرپرست جدید مخابرات منطقه البرز، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران اصلی‌ترین پرچمدار صنعت ICT درکشور است که با ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب، نقش اصلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفاء می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که شرکت مخابرات به عنوان موتور محرکه توسعه در کشور نقش‌آفرین است؛ خاطرنشان کرد: منطقه البرز با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند در پیشرفت و تعالی مخابرات گام بردارد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت عرضه خدمات مناسب مخابرات به جامعه، گفت: با تقویت زیرساخت‌ها و ساماندهی بخش‌های مختلف مخابرات، نظام ارتباطی استان ارتقاء خواهد یافت.

دهناد با اشاره به اهمیت ظرفیت منطقه البرز در سرمایه اجتماعی و گردشگری اظهار داشت: ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی و توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه که به عنوان ایران کوچک از آن می‌توان نام برد، باید مناسب و مطلوب باشد.

وی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در مخابرات، گفت: با توجه به ثابت ماندن تعرفه در سال‌های متمادی و افزایش هزینه‌های خدمات جدید، درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته که باید راهکارهایی برای رشد و توسعه ارتباطات در راه خدمت به مردم به کار ببندیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در پایان این مراسم، ضمن قدردانی و تشکر از خدمات مهندس شجاعی، مدیر پیشین مخابرات منطقه البرز و آرزوی سلامتی و موفقیت برای وی در سمت جدید به عنوان مدیر منطقه ۴ تهران، عبدالله بیان را به عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه معرفی کرد.
همچنین در این جلسه مهندس شجاعی، سرپرست قبلی منطقه البرز با تشریح فعالیت‌های خود و بیان این‌که این منطقه پتانسیل بالایی دارد، گفت: انتظار داریم هیات مدیره با تدابیر خود توجه ویژه به رفع مسایل و مشکلات این منطقه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲۳:۵۳

این هم برای مخابرات خوب است هم برای بانکها: کارت خوان وصل کنید به دستگاه نوبت دهی و آب سرد کن. کارمزد بشرح زیر باشد: 1- هر بار نوبت 1000 ریال کارت بکشد. 2- هر لیوان آب 1000 ریال کارت بکشد