• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1400021510117
  • خبرنگار : 71498

تغییر شماره مرکز پاسخگویی شرکت گاز تهران/نیاز به مراجعه حضوری نیست

تغییر شماره مرکز پاسخگویی شرکت گاز تهران/نیاز به مراجعه حضوری نیست

سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: شماره تلفن مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تهران از ۱۷۹۴ به ۱۵۹۴ تغییر یافته است.

امیرحسین جاودان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشترکان تهرانی می توانند تمام مشکلات خود را در ساعات اداری از طریق این سامانه پیگیری کنند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به ادارات گازرسانی در سطح استان تهران نیست، اظهار کرد: تاکنون با خط ۴ رقمی ۱۷۹۴ پاسخگویی در تهران صورت می گرفت اما از طریق امور فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد ملی گاز شماره ۱۵۹۴ اعلام شده است.

وی افزود: پاسخ به تمام مشکلات از جمله اطلاع از صورتحساب، اعلام رقم کنتور، اطلاع از مقررات، تعرفه ها و خدمات شرکت، ارتباط با کارشناسان پاسخگویی به جهت ارائه خدمات بیشتر، ارتباط با واحد شکایات از طریق سامانه ۱۵۹۴ انجام می شود.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: در صورت هرگونه حادثه و یا قطع جریان گاز مشترکان تهرانی می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن ۱۹۴ سامانه مرکز پیام شرکت گاز تماس بگیرند تا در صورت لزوم نیروهای امدادی برای آن ها اعزام شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.