• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400022416632
  • خبرنگار : 71263

فروش بلیط برای گفت‌وگوهای زنده در دیسکورد

فروش بلیط برای گفت‌وگوهای زنده در دیسکورد

شبکه اجتماعی دیسکورد که محبوب گیمرهاست، در حال آزمایش برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد برای رویدادهای مجازی بلیط بفروشند.

به گزارش ایسنا، این شرکت سرویس فروش بلیط را برای برای گروه کوچکی از کاربران گشوده و همچنان در حال بررسی دریافت سهمی از فروش بلیط و میزان آن است.

اقدام برای درآمدزایی از مخاطبان گسترده پس از تصمیم دیسکورد برای رد پیشنهاد خرید ۱۲ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت صورت می گیرد. جیسون سیترون، مدیرعامل دیسکورد در مصاحبه ای گفت: ما پیشنهادهای متعددی دریافت کردیم با این حال به خریداران خاصی اشاره نکرد و گفت: کسب و کار ما خوب پیش می رود.

اپلیکیشن پیام رسان صوتی، ویدیویی و متنی دیسکورد شاهد دو برابر شدن شمار کاربرانش در سال ۲۰۲۰ بود که افراد به دلیل پاندمی کووید ۱۹ ناچار شدند به تحصیل مجازی و دورکاری و تعاملات مجازی دیگر بپردازند تا ارتباطاتشان را با دیگران حفظ کنند. دیسکورد هر ماه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد و سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشت.

دیسکورد خدماتش را به رایگان عرضه می کند اما از گزینه های ارتقای نیترو درآمدزایی دارد. کاربران می توانند با پرداخت ۱۰ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال از امکاناتی مانند ایموجی های بهتر، آواتارهای متحرک و کیفیت بالاتر ویدیو بهره مند شوند. طرح دیسکورد برای فراهم سازی امکان دریافت پول برای میزبانی رویدادهای مجازی مشابه اقدام توییتر است که ماه جاری اعلام کرد گزینه بلیت فروشی را برای سرویس Spaces فراهم کرده است. هر دو شرکت از شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس الگوبرداری می کنند که در دوران پاندمی به یک پدیده فرهنگی در سیلیکون ولی تبدیل شد و قابلیت پرداخت پول را ماه گذشته به سرویس خود اضافه کرد.

دیسکورد اوایل امسال قابلیتی به نام استیج چنل راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد برای مخاطبانشان رویداد برگزار کنند. این شبکه اجتماعی برای تقویت جذابیتش، یافتن رویدادهای صوتی در پلتفرمش برای کاربران را ساده تر کرده است. مدیرعامل دیسکورد گفت: نگران نیست که کاربران پس از واکسینه شدن و بازگشت به زندگی عادی، از این پلتفرم رویگردان شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وی گفت: ما پیش از شیوع کووید پرداختن روی این موضوع که چگونه دیسکورد می تواند یک سرویس عامه پسند شود را شروع کردیم و بر این باورم که ترند وقت گذرانی بیشتر در فضای آنلاین سالهاست که در جریان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.