• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: انجمن های علمی
  • کد خبر: 1400022819728
  • منبع : باشگاه دانشجویان

بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی چیست؟

انجمن‌های علمی دانشجویی روانشناسی و مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد کارگاه آموزشی بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه را با تدریس کتر علی بنیادی نائینی ـ هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و علی گلبازی مهدی پور ـ محقق علوم اعصاب مصرف کننده و پژوهشگر آزمایشگاه کسب و کارهای عصبی - ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پیوند https://eseminar.tv/wb۲۶۸۲۸ برای شرکت در این جلسه ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @yupa_ad پیام دهند.

بازاریابی عصبی یا neuromarketing درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم. این واژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد و با استقبال چندانی روبه‌رو نشد تا در سال‌های اخیر که این اصطلاح بخشی از سخنرانی‌های همایش‌ها و مقالات مختلف را به خود اختصاص داده است.

هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه با بازاریابی عصبی بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.