• پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051409845
  • خبرنگار : 30054

هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هر موارد یا محصولاتی که برای تبلیغ کسب و کار خود ارائه می دهید یک هدیه تبلیغاتی هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زرین گیفت، معمولاً این محصولات دارای برچسب، نشان، نام یا شماره تلفن و آدرس وب سایت شرکتی هستند که آنها را به مشتریان خود می دهید. 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

طبق تعریف فرهنگ لغت؛ "محصولات تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی، یا هدایای تبلیغاتی مانند قلم، لیوان، کیف، تی شرت، زیر لیوانی، تقویم، کلاه، ساعت، دفتر خاطرات و غیره که به مشتری فعلی یا احتمالی داده می شود. این اقلام معمولاً دارای آرم سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات هستند و به عنوان یادآوری برند عمل می کنند.
انواع شرکت ها، سازمان ها و بنیادها از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود استفاده می کنند. بیشتر اوقات، اینها محصولاتی هستند که مردم می توانند در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنند محصولاتی که دارای مارک تجاری و آدرس وب سایت یا شماره تلفن هستند.

صنعت هدایای تبلیغاتی از کجا شروع شد؟

اولین محصولات تبلیغاتی احتمالاً در طلوع بشریت ظاهر شدند، درست زمانی که اولین افراد تجارت خود را شروع کردند. یک فروشنده معمولی که می خواهد در رقابت خود برتری داشته باشد، یک نمونه آزمایشی از کالای خود، یک قطعه از بهترین میوه ای که داشت یا یک لقمه گوشت را ارائه می داد. با توسعه تمدن ما ، استراتژی ها شروع به تکامل کردند.
نقطه عطف آن تحول ۱۷۸۹ بود. این زمانی بود که دکمه های یادبود قبل از انتخابات به طرفداران جورج واشنگتن داده شد. پس از آن، محبوبیت محصولات تبلیغاتی در حال افزایش بود. در طول قرن نوزدهم، خط کش های تبلیغاتی، اشیاء چوبی، تقویم ها، کیف های کتاب، کیف کارت، پیش بند و حتی کلاه ارائه داده می شد.

چرا محصولات تبلیغاتی مهم هستند؟

آنها مهم هستند زیرا مزایایی را ارائه می دهند که هیچ استراتژی بازاریابی دیگری در این مدت کوتاه و با بودجه کم نمی تواند به آن برسد.

مزایای داخلی

بله، می توانید از محصولات تبلیغاتی در داخل نیز استفاده کنید. آنها می توانند نتایج فوق العاده ای را نشان دهند، فروش شما را افزایش داده و رضایت کارکنان را نیز افزایش دهند.
وقتی صحبت از فروش می شود، بهتر است به تیم های فروش خود اقلام تبلیغاتی بدهید. آنها می توانند پس از امضای قرارداد، محصولات را به مشتریان خود بدهند یا با ارسال کیسه های هدیه تبلیغاتی قبل از جلسه، با افراد رابطه بالقوه برقرار کنند. به این ترتیب به مشتریان خود نشان می دهید که از این واقعیت که آنها شما را انتخاب کرده اند، قدردانی می کنید و در این صورت کار افراد تیم فروش خود را آسان تر می کنید.
از سوی دیگر، مزایای داخلی دیگری نیز وجود دارد. می توانید محصولات تبلیغاتی را به کارمندان خود هدیه دهید. و بهتر است محصولات تبلیغاتی با کیفیت شما به عنوان هدیه به کارمندان در مناسب های خاص به عنوان مثال گیفت یلدا ، گیفت نوروز و غیره اهدا شود. به این ترتیب کارکنان شما حامی نام تجاری شما می شوند، حتی در وقت آزاد خود.

مزایای مربوط به مشتری

هدایای تبلیغاتی در این زمینه بسیار مهم هستند. با محصولات تبلیغاتی ، بازاریابی موثر و کم هزینه ای به دست می آورید که بسیار ارزان تر از هر روش دیگری برای هر برداشت است. اگر محصولات خوبی را انتخاب کنید که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند ، روزانه به صورت ارزان در معرض دید قرار می گیرید. افرادی که از شما محصول دریافت می کنند، تقریباً دو سال نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد، بنابراین مزایای برند نیز وجود دارد و در نهایت، وفاداری مشتری را بدست می آورید.

از چه چیزی می توانید به عنوان محصولات تبلیغاتی استفاده کنید؟

هر چیز کوچکی که مردم به طور منظم از آن استفاده خواهند کرد. طبق تحقیقات انجام شده، بیش از ۷۵۰.۰۰۰ محصول مختلف به عنوان کالای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید از قلم هایی با آرم شرکت استفاده کنید. می توانید از ظروف آشپزخانه، پوشه های کنفرانس، انواع کیف، محصولات کاغذی و لوازم جانبی میز ، جا کلیدی، اسباب بازی، فناوری، شیرینی و غذا، لباس و غیره استفاده کنید. هر کدام از اینها مزایای خاص خود را دارد. 

نکاتی که باید قبل از استفاده از محصولات تبلیغاتی مورد توجه قرار دهید

مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید : قبل از سفارش، تعیین کنید که دقیقاً می خواهید با محصولات تبلیغاتی خود چه کسانی را مجذوب خود کنید.
اهداف شما : مطمئن شوید که دقیقاً می دانید که می خواهید این محصولات به چه چیزی برسند. سپس نوع محصول را متناسب با آن انتخاب کنید و در صورت لزوم مشاوره بگیرید.
بودجه شما : هرگز زیاده روی نکنید. بهتر است اجناس کوچکتر را بردارید، اما موارد با کیفیت بالا را انتخاب کنید.
هر چیزی که مخاطبان شما به آن علاقه داشته باشند، انتخاب مناسبی برای یک محصول تبلیغاتی است. و اگر درست انتخاب کنید، سرمایه شما را پس می دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.