• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070907032
  • خبرنگار : 30054

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

امروزه با توجه به عصری که در آن قرار داریم طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج که دو شهر بزرگ و پرجمعیت در کشور تلقی می شوند رشد روز افزونی پیدا کرده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه مهندسی افق نتورک، این رشد در وهله اول به خاطر پیشرفت روز افزون تکنولوژی می باشد که باعث می شود مردم به خاطر کار و مشغله های بسیار خود تمایل به پذیرش خدماتی نمایند که از آن ها زمان کمتری بگیرد.

از این رو آن ها جستجو در اینترنت را که کمتر زمان بر است، انتخاب می نمایند. از طرفی دیگر شیوع ویروس کرونا نیز عامل دیگر رشد وب سایت ها می باشد، چرا که مردم به خصوص در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، تمایل بیشتری به در خانه ماندن و دور از جمعیت بودن یافته اند و این مسئله طبق آمارهای رسمی نیز مشخص است.

از زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا جستجوهای اینترنتی رو به گسترش گذاشته است و مردم برای خرید کوچکترین چیزهای خود همچون نان نیز به جستجو در اینترنت می پردازند.

از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران و بسیاری شهرهای بزرگ تبدیل به یک نیاز مهم برای صاحبان کسب و کارها شده است.

پیش بینی های صورت گرفته طبق آمارها نشان دهنده این است که صاحبان مشاغل در نهایت مجبور به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خواهند شد اما مسئله مهم این است که آن هایی که زودتر اقدام به چنین کاری می کنند، می توانند موفقیت بیشتر و راحت تری را نصیب خود نمایند.

گروه مهندسی افق نتورک با پیش بینی چنین روزی که وب سایت ها حرف اول را در مدیریت کسب و کارها خواهند زد از بیش از یک دهه پیش اقدام به ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت در تهران و اقصی نقاط کشور کرده و با تجربه بالای خود در این زمینه ارائه مشاوره به صاحبان مشاغل را در راس کار خود قرار داده است.

در ادامه این نوشتار ما به بررسی چگونگی طراحی سایت در تهران و شهرهای بزرگ می پردازیم.

مراحل مختلف طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران:

در طراحی سایت فروشگاهی باید با جنبه های مختلف کسب و کار اینترنتی آشنا بود که این خود نیاز به تجربه ای بالا دارد. اولین و مهمترین گام در طراحی فروشگاه اینترنتی شناخت کافی نسبت به محصولات و رفتار مخاطبین اینترنتی این محصولات می باشد که باید با دقت به آنالیز و تحلیل آن ها اقدام کرد.

این مورد، مورد بسیار مهمی در افزایش فروش محصولات فروشگاه اینترنتی می باشد. این موضوع بسیار مهم نیاز به برگزاری جلسات تخصصی دارد تا ورود کسب و کار شما به فضای اینترنتی، ورودی محکم و با ثبات باشد.

شما زمانی یک طراحی مناسب و کاربردی برای فروشگاه خود انجام می دادید، چرا که می دانستید که مشتریانتان هنگام ورود به فروشگاه شما اولین ارتباط را با آن فضا می گرفتند، در اینجا و در طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اولین ارتباط مشتریان با شما و محصولاتتان، فضای فروشگاه اینترنتی شماست.

پس مهم است که به همان نسبت و چه بسا بیشتر از آن روی نوع طراحی فروشگاه اینترنتی تمرکز کرد. این کار در وهله اول به تثبیت برند شما می انجامد و در وهله دوم کیفیت کاری شما را تلویحا به مشتریان القا می نماید و به این ترتیب آن ها به مشتریان دائمی شما تبدیل می شوند.

استانداردهای UI و UX سایت های فروشگاهی هر روزه در حال بهینه شدن و رشد می باشند. گروه مهندسی افق نتورک طی سالیان متمادی تجربه در این زمینه و تسلط کامل به آن، از جدیدترین امکانات برای طراحی فروشگاه اینترنتی بهره می برد تا به این طریق به افزایش فروش محصولات کمک نماید.

صفحه اول در طراحی سایت:

صفحه اول یک سایت از هر نوعی به منزله ویترین آن سایت می باشد. در طراحی سایت در کرج نیز باید به این مقوله مهم توجه کرد. در این صفحه جشنواره های فروش، انواع تخفیف ها و پیشنهادهای خاص و موارد دیگری از این قبیل باید به بهترین نحو ممکن به مخاطبان نمایش داده شود. این نوع نمایش خرید را به مقوله ای لذت بخش برای مشتریان تبدیل می نماید.

کالاهای مشابه و پیشنهادی:

بخش کالاهای مشابه و پیشنهادی در طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از ضروریات در این زمینه می باشد. زمانی که کاربر وارد صفحه محصول خاصی شده و کالاهای مشابه با آن برایش نمایش داده می شود کار برای او راحت تر می شود و دیگر نیازی به جستجوی دوباره آن محصولات برای او وجود نخواهد داشت. به این طریق امکان خرید از میان محصولات مشابه بالا می رود.

جستجوی محصول و فیلتر آن ها:

یافتن محصول مورد نظر مشتریان از میان محصولات متنوع بسیار، یکی دیگر از مواردی می باشد که در طراحی فروشگاه اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این منظور محلی برای جستجو در نظر گرفته می شود و همچنین فیلترگذاری روی محصولات یکی از راهکارهای موثر می باشد.

فیلترگذاری به این صورت می باشد که محصولات از نظر ویژگی های آن ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دسته هایی مثل جنس، کارایی، رنگ بندی، قیمت و غیره که مشتری با انتخاب یک یا چند مورد از آن ها فقط به آن دسته بندی ها اجازه نمایش می دهد و این کار جستجو را برای او آسان می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.