• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99080603601
  • خبرنگار : 50216

یک کارشناس امور رسانه انتقاد کرد؛

نبود محتوای سرگرم‌کننده عامل همکاری نکردن مردم با حاکمیت

نبود محتوای سرگرم‌کننده عامل همکاری نکردن مردم با حاکمیت

ایسنا/یزد یک مدرس رشته مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی و کارشناس حوزه رسانه، نبود محتوا و برنامه‌های سرگرم کننده از سوی حاکمیت باعث شده در ایام پیک کرونایی مردم به دنبال سرگرمی در کوچه و خیابان و حتی محافل دورهمی باشند.

«امیرترقی‎‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این باره افزود: علاوه بر این نبود جذابیت در شکل و ماهیت‌های اطلا رسانی حرفه‌ای در مواقع بحرانی همچون ایام کرونایی از سوی رسانه‌های تاثیرگذاری مانند تلویزیون باعث شده مردم نسبت به کرونا بی‌خیال باشند.

وی از تکراری بودن برنامه‌های تلویزیونی گلایه کرد و گفت: هر چند سریال‌های شبکه نمایش خانگی و رسانه‌های مجازی تا حدودی در این ایام به سرگرمی و حتی کارکردهای رسانه‌ای خود، خوب عمل کردند اما افکار عمومی انتظار بیشتری داشته چرا که برخی از محتوای این برنامه‌ها تکراری بوده یا تولید آن‌ها پایین است.

این پژوهشگر فرهنگی در ادامه تاکید کرد: بی‌خیالی از نیازها، ذائقه و نگرش‌های مردمی سبب می‌شود مردم در ایام بحران، همکاری‌های لازم را با حاکمیت نداشته باشند.

ترقی‌نژاد در پایان تصریح کرد: متاسفانه ظرفیت‌های نخبگان در ایام بحران باید مورد توجه جدی حاکمیت قرار گیرد چرا که آن‌ها به عنوان گروه‌های مرجع بر روی افکار عمومی تاثیر گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.