• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99110906329
  • خبرنگار : 50041

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خبر داد

برخورد جدی با متخلفین فروش کالا در فضای مجازی

برخورد جدی با متخلفین فروش کالا در فضای مجازی

ایسنا/گیلان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.

مهدی نقدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اولویت بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان و تخفیف‌های صوری در این فروشگاه ها تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حقوق مصرف‌کنندگان نباید ضایع شود، افزود: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان نیز تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افرادی که تبلیغات کالاهایی را در فضای مجازی منتشر می کنند و قول تخفیف می دهند اما در زمان تحویل کالا تخطی می کنند، هشدار داد و گفت: برخورد جدی با این متخلفین صورت خواهد گرفت.

نقدی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان، گرانفروشان و محتکران افزایش می یابد گفت : شهروندن می توانند تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق ندارد در فروش کالایی مشتری را مجبور کند که حتما کالای دیگری بخرد، تاکید کرد: همچنین فروش اجباری کالا در برخی فروشگاه‌ها، تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.